Easiest Way to Cook Appetizing Honningristet müsli

Honningristet müsli. En honningristet müsli som denne er piv nem og hurtig at lave, og smager fantastisk ovenpå eksempelvis yoghurt, grapefrugt eller smoothiebowls. Jeg bestræber mig på altid at have et glas mysli stående klar i køkkenskabet, fordi et par spsk honningristet müsli kan pifte selv den kedeligste morgenmadsanretning op… og selvom mit. Hjemmelavet müsli er et must i mit køkkenskab og sågar på mit køkkenbord.

Honningristet müsli Min müsli toppede jeg denne gang oven på natural yoghurt. Køb Irmas økologisk balance Honningristet Müsli online og få leveret til døren. Du kan bestille Irmas økologisk balance Honningristet Müsli samt alle dine dagli. You can have Honningristet müsli using 8 ingredients and 7 steps. Here is how you cook that.

Ingredients of Honningristet müsli

  1. It's 3-4 spsk of honning.
  2. Prepare 1 of dl solsikkekerner.
  3. You need 1 of dl sesamfrø.
  4. Prepare 1 of dl boghvedefrø.
  5. You need 0,5 of dl græskarkerner.
  6. It's 2 of håndfulde hele mandler.
  7. You need 0,75 pose of grovvalsede havregryn.
  8. Prepare of Evt 1 dl tørrede tranebær eller rosiner.

Hjemmelavet honningristet müsli med nødder og kerner, friskskåret frugt (abrikoser, jordbær og ½ banan), en klat rabarberkompot og vaniljeskyr. Rigtig sommermorgenmad og det var lige præcis, hvad der var i min skål her til morgen. Et blødkogt æg og en kop te ved siden af, så kan jeg sagtens holde den gående indtil frokost. Granola er sådan en herlig knasende opskrift, som jeg elsker at eksperimentere med.

Honningristet müsli step by step

  1. Find alle de ingredienser frem du ønsker at bruge.
  2. Smelt 3-4 spsk honning på en stor stegepande.
  3. Kom diverse kerner på panden, når honningen er godt og vel smeltet, og vend det godt rundt, så alt er smurt ind i honning.
  4. Hæld havregryn på panden, og vend igen godt rundt.
  5. Fordel müslien i et jævnt lag i en bradepande med bagepapir og bag det i ovnen 12 min v 175 gr, til det er gyldent.
  6. Rusk lidt rundt i den færdige müsli, når den kommer ud af ovnen - køl af. Tilsæt evt tørrede tranebær eller rosiner. Kom müslien i glas med tætsluttende låg, når den er kølet HELT af..
  7. Brug som drys på A38 eller andet surmælksprodukt.

Man kan putte præcis det i, som skabe og skuffer indeholder af gryn og kerner, - og krydre med præcis de krydderier, og det blandingsforhold, man allerbedst kan lide. Nem og simpel honningristet müsli på panden. Jeg laver stort set altid en portion müsli uden tilsat sukker/sirup. I stedet for søder jeg den med honning, da tilfører en mere 'rund smag' - forstået på den måde at den får mere karakter, da jeg også kan veksle mellem honningen: Blomsterhonning, akaciehonning, cremet honning osv. ⭐ Nemlig.com: Bedste Opskrifter på Nettet Granola - honningristet müsli med havre, nødder, frø og kerner.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Recipe: Tasty Æble/rønnebærmarmelade

Recipe: Yummy Rugbrød chip eller rug knækbrød

Recipe: Appetizing Boller med abrikos