How to Cook Yummy Broccoliboller

Broccoliboller. Tusind tak for at se med❤ Hvis du har nogle spørgsmål eller noget du virkelig brænder inde med, så skriv gerne til mig i kommentarfeltet. _ Her er opskriften til nogle lækre boller, som kan spise helt med god samvittighed! Her en en lækker og anderledes opskrift på lune boller, lavet af broccoli. De her super sunde broccoliboller er min nye craving.

Broccoliboller Koldhævede boller, der lynhurtigt kan bages til morgenmad eller eftermiddagshygge. Bag de bedste morgenboller uden at få dej på fingrene. Kør broccoli i foodproccesoren til en ensartet masse. You can cook Broccoliboller using 9 ingredients and 12 steps. Here is how you achieve it.

Ingredients of Broccoliboller

  1. You need 1 of broccolihoved (ca. 300 g, inkl. stok).
  2. Prepare 4,5 of dl kogevand (fra broccolien).
  3. Prepare 25 g of gær.
  4. You need 2 of spsk. rapsolie.
  5. You need 2 of tsk. salt.
  6. It's 1 of tsk. rørsukker.
  7. Prepare 150 g of havregryn.
  8. It's 100 g of speltmel (eller andet fuldkornsmel).
  9. Prepare of Ca. 400 g hvedemel.

Bland de resterende ingredienser i massen og rør det hele godt sammen. BROCCOLI BOLLER - low carb / glutenfri FOTO: Celine Hallas. Skyl broccolien, og del den i små buketter. Broccoliboller - sunde boller med broccoli.

Broccoliboller instructions

  1. Skyl broccolien, og del den i små buketter. Skræl stokken, og skær den i mindre stykker..
  2. Kog broccoli og stok i saltet vand i 3-4 min..
  3. Kom broccoli og afmålt kogevand i en skål, og blend det til en ensartet masse. Lad den afkøle lidt..
  4. Opløs gæren i massen, og tilsæt olie, salt, sukker og havregryn..
  5. Rør speltmelet i, og bland godt..
  6. Tilsæt hvedemelet lidt ad gangen, og ælt dejen godt igennem. Den skal være lidt klistret..
  7. Lad dejen hæve tildækket på køkkenbordet i 45 min..
  8. Form dejen til 12 boller med 2 spiseskeer dyppet i koldt vand..
  9. Lad dem hæve under et fugtigt viskestykke i 30 min..
  10. Bag bollerne ved 225 grader i 18-20 min., til de er gyldne og gennembagte..
  11. Lad dem afkøle på en bagerist..
  12. Tip: Bollerne er velegnede til f.eks. suppe, ost, pølse eller i madpakken..

Jeg kan godt forstå, hvis nogle af jer rynker lidt på Sunde broccoliboller. Opskriften her er inspireret af en opskrift fra dygtige Maria Vestergaard. Broccoliboller - nej nu rabler det for hende. Men efter at have bagt og spist dette grøntsags-pandebrød turde jeg godt kaste mig ud i projekt broccoliboller. Broccoliboller har jeg nu prøvet at bage en del gange, og jeg synes faktisk, at de smager fremragende af en grøntsagsbolle at være.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Recipe: Tasty Æble/rønnebærmarmelade

Recipe: Yummy Rugbrød chip eller rug knækbrød

Recipe: Appetizing Boller med abrikos