Recipe: Yummy Chiagrød med hindbær og lakrids

Chiagrød med hindbær og lakrids. Kom hindbær, chiafrø og lakrids i et glas eller bøtte med tilhørende låg. Jeg bruger en ekstra cremet kokosmælk, det synes jeg giver det bedste resultat. Chiagrød står på listen over mine morgenmadsfavoritter.

Chiagrød med hindbær og lakrids Hvis du bruger frosne hindbær, så overhæld dem med. God god og simpel Keto morgenmad. Næste morgen blender du lidt frosne hindbær og blander i blandingen. You can cook Chiagrød med hindbær og lakrids using 4 ingredients and 5 steps. Here is how you achieve that.

Ingredients of Chiagrød med hindbær og lakrids

  1. Prepare of hindbær.
  2. You need of chiafrø.
  3. You need of dl kokosmælk.
  4. Prepare of tsk lakridspulver.

Derefter blander du piskefløde i, og hælder det i en skål. Jeg foretrækker lidt syrlige bær, men de fleste virker fint. Almindelig kokosmælk giver en lidt tykkere chiagrød end fedtfattig kokosmælk. Sund og mættende chiagrød til morgenmaden eller et nemt mellemmåltid.

Chiagrød med hindbær og lakrids instructions

  1. Kom hindbær, chiafrø og lakrids i et glas eller bøtte med tilhørende låg..
  2. Hæld kokosmælk over. Jeg bruger en ekstra cremet kokosmælk, det synes jeg giver det bedste resultat..
  3. Rør det godt sammen og lad det stå på køkkenbordet i 1-2 time..
  4. Rør et par gang i grøden inden den stilles i køleskabet natten over..
  5. Næsten morgen røres grøden igennem og er nu klar til servering. Kan toppes med hakket nødder og hindbær..

Du behøver hverken mandelmælk eller kokosmælk i denne opskrift, som …skulle jeg hilse og sige fra den smarteste laban på sofaen, med brombær-chiagrød i glas, som kan spises liggende. Måske burde jeg smide frøene i. Mange af jer efterspørger nemme og simple veganske morgenmadsopskrifter, fordi i er kørt tør i havregrød, smoothies eller cornflakes med plantemælk. Derfor bringer jeg jer i dag opskriften på en af mine absolutte favoritter: kokos chiagrød toppet med. Costumes sunde bidragsyder giver dig opskriften på en sund og nærende morgengrød, der er baseret på superfrøet chia.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Recipe: Tasty Æble/rønnebærmarmelade

Recipe: Yummy Rugbrød chip eller rug knækbrød

Recipe: Appetizing Boller med abrikos